بیماری کلیه پلی کیستیک آیا آن را درست مصرف زردچوبه کورکومین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک آیا آن را درست مصرف زردچوبه کورکومین

Q: شوهرم بیماری کلیه پلی کیستیک و من فقط تعجب بود اگر مصرف کورکومین زردچوبه خواهد بود خوب برای او. او دارای یک دکتر کلیه در حال حاضر و در دیالیز نیست ... هنوز.

A: سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. در واقع، او می تواند کورکومین زردچوبه خاص اگر فسفر و پتاسیم سطح خود طبیعی است (کورکومین زردچوبه غنی از فسفر و پتاسیم است)، آن را برای بهبود ایمنی مفید است، اما اگر شما می خواهید برای درمان بیماری خود بستگی به این تنها، آن است که به اندازه کافی نیست.

برای بیمار پلی کیستیک بیماری کلیه، نکته کلیدی برای درمان این بیماری است به مهار و کوچک کردن کیست، اما هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد که کورکومین زردچوبه دارای اثر در درمان کیست وجود دارد. حتی این، آن را برای درمان این بیماری مفید است. به دلیل آن است تابع در کاهش فشار خون بالا و قند خون بالا، علاوه بر این، می تواند به ضد التهابی کمک کند. به طوری که می تواند خطر ابتلا به عفونت را کاهش و جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود تا سریع می باشد.

بنابراین برای شرایط شوهر خود را، او می تواند برخی از زردچوبه کورکومین به کاهش خطر ابتلا به عفونت را به منظور افزایش ایمنی، در نتیجه. اما همانطور که در بالا اگر شما می خواهید برای درمان آن را از ریشه آن ذکر شد، شما باید به دنبال کمک از دیگر داروها.

چینی گیاهان دارویی پزشکی، به ویژه بالا هفت درمان اثر درمانی قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی از جمله بیماری کلیه پلی کیستیک. در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف با توجه به شرایط بیماری بیماران برای رسیدن به بهترین اثر درمانی ترتیب. بزرگترین مزیت آنها این است که این روش های درمانی می تواند بیماری را با عوارض جانبی کمی درمان، این است که میانگین، آنها را از آسیب بیشتر به کلیه ها را ندارد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما خوش آمدید به دکتر آنلاین ما مشورت و یا ارسال پیام به ما ترک هستند، ما شما را در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، زردچوبه کورکومین ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: